Sommaren är inte slut

Åhh, nej. Det är så jävla varmt! Kommer knappt kunna vara ute idag utan att svettas floder. Stina är hemma för helgen och vi tänkte gå på Gröna Lund idag men tror inte det. Inne i stan, varmt, massor av folk; Nej tack! Pappa ska springa Midnattsloppet och vi kanske åker in och tittar men jag vet inte.
Jag älskar den nya designen, Ida kommer säkert förklara sen men hon har tagit en design mall från en annan blogg men hon ska göra om lite men jag är super nöjd redan nu.
Väldigt skönt att vi har slutat jobba nu, var en väldigt slö vecka men nu har jag helgen och tre dagar sommarlov kvar, är ganska sugen på att börja skolan igen. Imorgon så ska Ida och jag träffa Nelly och Helena och på måndag ska jag träffa några klasskompisar, så det ser ut att bli en bra avslutning på sommaren. Tänk att det har gått så fort och nu ska man börja tvåan. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu