This is how we do it


Köpte HubbaBubba idag och tog lite crazy pictures ^^
Skoldagen gick riktigt bra, läraren i Svenska B är riktigt bra och kommer ha Sven i Samhällskunskap, yay! När jag kom hem till Tyresö igen kollade jag lite i butikerna som centrum har att erbjuda men hittade inget. Kl 19 befann jag mig ute i hallen igen och det gick så där, tror ju längre jag fortsätter dessto svårare kommer det bli att sluta men har bestämt att jag ska träna i alla fall en gång nästa vecka så kanske det är lite mer folk.

Kom hem till Fångarna på fortet, idag var det Handboll vs. Fotboll och handboll vann såklart. Mycket pengar fick de också så förhoppningsvis ser vi dem igen. Börjar 10.50 imorgon men måste upp och sjunga för mamma // Ida


Postat av: erika

fuuuuck, jag hade ju inte kollat på dagens avsnitt ;)

2010-08-26 @ 00:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu