Två år kvar


Bild: Angelica´s Fb, klassen ♥
Det känns så konstigt, imorgon börjar jag tvåan. Började inte sommarlovet nyss? När jag tittar tillbaka på sommarlovet har jag bara varit ledig fyra veckor, som ”normal-svensken”, men det har faktiskt varit okej. Hade inte haft något i mot att vara lite brunare bara ^^
Höjdpunkten var definitivt Ungern med kören, så roligt vi hade! Ser framemot nästa men nu är det tillbaka till verkligheten, känns ändå ganska skönt. Att få ordning på dagarna och ha fasta rutiner.

Dagen gick som planerat, mitt hår ser nästan likadant ut som
förra gången jag klippte mig så det är inget att vissa. Blev sedan en ny conceler, foundation och mascara samt en almanacka och ett pennskrin. Tänkte springa efter middagen men eftersom det är sista dagen på sommarlovet såg jag på teve i stället, haha // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu