101228


Kom inte alls i säng tidigare än vanligt igår, tänkte gå och lägga mig men när jag gick ner satt mamma, Stina och Åsa och kollade på Love Actually på ettan så jag var såklart tvungen att se den också. En julfilm som bara måste ses varje år.

Kom upp i tid i alla fall och vid 11.30 började vi vår rundvandring i Nacka Forum. Mycket kläder men ganska dålig rea på affärerna. Kom faktiskt bara hem med ett par nya gympaskor och lösögonfransar tills på nyår och inget köpt på rean. Mamma köpte mer saker än jag vilket är väldigt ovanligt men jag är inte i behov av något speciellt. Såg två snygga klänningar på H&M men slog inte till.

Var hemma vid 16 efter att ha storhandlat på ICA Maxi, vid 19.30 drog vi till Friskis och gick på yoga i 85 minuter, kommer kännas imorgon // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu