Barn är inte alls irriterande......

Nej, de kan vara det ibland men oftast är de ganska gulliga(bara mitt tålamod räcker till så). När jag är ute med Rulle brukar jag undvika att gå just vid skolan eftersom jag inte orkar med massa barn som frågor om de för klappa men ibland är jag på bra humör, som idag, så jag gick förbi skolan och naturligtvis kommer det barn.
De frågar vad Rulle heter, hur gammal han är, om han tycker om vintern och sen berättar dom de mest konstiga saker:
"När man drar i min pappas finger så pruttar han"
haha, de är för roliga. ♥Åsa
December 09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu