Fatta! Sverige är kallt!



BILDER; Google
En sak som verkligen irriterar mig denna årstid är faktiskt inte kylan utan hur vissa människor klär sig. Jag förstår verkligen inte dem som fortfarande går i Converse, visst om de är fodrade men inte dem som inte håller någon värme alls. De är sommarskor för mig.

Idag såg jag en tjej med Converse + inga vantar, halsduk eller mössa. What´s the deal? Är det ute att ha kläder på sig när det är kallt ute.

Egentligen borde jag ju inte bry mig för jag fryser ju inte men jag kan inte låta bli. Så våga vara varm! // Ida


Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Det finns ju också converse med innefoder, som är precis som vinterskor, några av mina killkompisar har sånna, haha. :)

2010-12-21 @ 13:37:59
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu