Twilight - maraton


BILDER: Egen / Google
Har precis ätit middag och ska strax gå och sätta mig vid pappas dator. Han har större skärm för idag blev jag STOLT ägare till The Twilight Saga – Eclipse. Så ikväll blir det Twilight maraton!

Slutade vid 13.30 idag och så fort tåget kom in till Centralen sprang jag, Julia och Camilla fick hålla i mig, in på Åhléns och hittade den. Kunde köpt den med mer extramaterial men tycker det räcker med mer än 3 timmar. Sen började sökandet efter kavajen som jag skrev om här om dagen, när vi gick in på det tredje H&M:et fanns den i storlek 40 men är verkligen nöjd med den. Nej, nu väntar Forks, Bella, Edward och Jacob på mig // Ida
   



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu