Väldigt kall fotografering

Här är lite bilder från när Moa fotade mig, de andra collaget är också fotat av Moa. Fotogrferingen gick hur bra som helst, bara väldigt kallt eftersom jag hade bara tubtop på överkroppen men mina ben var varma med täckbyxor. Vi körde på två stilar men det var fortfarande bara "beuty shots" eftersom det var mest ansikte. På första körde vi mera naturligt med inte så mycket smink och på den andra gick vi fullt ut med lösögonfransar och Gud vet vad. Jag skulle också vara väldigt ledsen på andra stilen vilket var jobbigt eftersom man ska förmedla så jobbigt känslor, jag skulle också gråta. Det var kallt och jobbigt men när jag sedan fick se resultatet var det jätte bra.
TACK MOA! för fantastiska bilder och TACK IDA för att du sminkade mig och hjälpte till
♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu