Jacka x3


Har helt glömt bort att berätta att i tisdags var jag inne på Kappahl och köpte jeansjackan som jag skrev om för ett tag sen. Tycker om den jätte mycket och ju mer jag tänker på den vill jag att snön ska försvinna, kostade dock 399kr så den var lite dyr.

Att köpa en ny vinterjacka nu kanske inte är så smart för halva vintern har gått men idag när mamma och jag gick till centrum för att handla lite mat så gick vi in en snabbis på Team Sportia och köpte en ny jacka till mig och det var på tiden för jag har gått runt i Åsas gamla jacka hela vintern. Blev väldigt nöjd med den, speciellt eftersom den är brun och inte så många jackor är det och det är tur att jag inte betalade den då den låg på 999kr trots att den var på rea.

Skidjackan blev köpt i Farsta C för två veckor sen och jag är även, som med de andra två, nöjd med denna. Åsa har en likadan fast svart. // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu