Mer dimma

Den verkar inte ge med sig.
Igår bokade mamma kryssning till Riga. Vi åker på söndag kväll och kommer hem på tisdag morgon. Det kommer bli ganska många timmar i Riga också vilket känns jätte kul eftersom jag aldrig varit där. Det är ingen spa-kryssning men det finns pool, tror att det är ungefär ett liknande fartyg som vi åkte med förra påsken då vi åkte till Åbo, fram och tillbaka.
Sedan på tisdagen så ska Ida och jag träffa Nelly och Helena och troligtvis bowla. På onsdag har jag ingenting bestämt men Ida ska iväg på filmkväll med några klasskompisar. Men på torsdag ska jag träffa några från min klass och vi ska gå på bio och se Percy Jacksson och kampen om åskviggen. Jätte kul, verkar som en bra film också. På fredag åker vi upp till mormor och morfar för att åka skidor i Järvsö. Känns som att det kommer bli ett bra lov. Har fått lite flera kommentarer på sistone och det är jätte kul men det skulle bli mycket enklare för Ida och mig om ni skrev vem ni svarar. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu