Nya val


Försökte skriva ett inlägg igår men blogg.se krånglade så det gick inte.

Man tänker ju när man väl valt gymnasium ska valen vara slut efter det men icke, nu ska jag välja till Individuela valet till årskurs 2 och 3och det är ganska svårt. Finns så många kurser jag vill läsa och eftersom jag läser Spanska steg 3 i ettan har jag redan förbrukat 100poäng av mina 300. Men nu när jag har valt klart så är jag ganska nöjd med mina val, gäller bara att jag får läsa utökat program men varför skulle jag inte få det?

Har valt detta i alla fall; Idrott & häsla B / Matte B / Matte C / Global miljövård / Biologi breddning - inriktning viltvård / Engelska B / Utrotningshotade arter
Det blir 450 poäng och om man räknar in spanskan blir det 550poäng så jag hoppas verkligen jag får läsa de som jag har valt // Ida


Postat av: erika

oj satan va du ska läsa utökat :P jag tänkte typ läsa 50 poäng över det man får ^^

2010-02-05 @ 19:46:04
URL: http://erikass.blogg.se/
Postat av: Anonym

se bara till att du inte väljer för mykt och att kurserna inte krockar för då blir det jobbigt.

kram stina

2010-02-06 @ 12:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu