R.I.P


Ja nu har min digitalkamera som jag tror att jag köpte i början av 2006 slutat fungera. Eller den fungerar fortfarande men när man ska ta ett kort bli skärmen först vit och sedan stänger den av sig med objektivet ute, någon som har stöt på det problemet? Känns så tråkigt för jag använder den ganska mycket då vi inte får ta med systemkameran, som vi fotar med, överallt för den är pappas.

Men sedan är det bara 55 dagar kvar tills vi fyller 17 år så då ska jag önska mig en ny, eller en mobil med en bra kamera. Hoppas jag får det för vet inte om jag vill lägga ut pengar själv (och de lät inte snålt!) // Ida


Postat av: 'amy

SVAR: ja, den är superbra!

2010-02-03 @ 18:54:51
URL: http://amy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu