Sommar tack!


Är så trött på snön just nu, ge mig sommar!
Denna dag har inte varit så kul; åkte med pappa som vanligt in till centralen eller södra beroende på vart han ska, blev södra idag, men vi satt i bilen 07.05 och visst att vi släppte av Åsa i Enskede men jag var på södra 07.51 och missade så klart pendeln så jag fick vänta i en halv timme på att en ny skulle komma och med den kom jag till Spånga 08.50 och missade hela spanska lektionen. Verkligen inte bra när man har prov nästa lektion vilket är imorgon.

Flera av mina klasskamrater har stannat hemma för de inte kommer någonstans och igår och idag önskar man bara att skolan kunde stänga.
Ska i alla fall åka en halv timme tidigare imorgon så jag inte kommer sent och med det; tillbaka till pluggandet // Ida


Postat av: H a i d i s -

Godmorgon, sprider lite good karma nu på morgonen.. haha! Hoppas du får en bra dag :)

2010-02-24 @ 09:48:14
URL: http://www.haidis.se/
Postat av: Yvonne tillbaka från Indien

Jag håller mig dig. Kom precis hem från Indien och det är 60 graders skilland mellan Indien och Sverige, sjukt. Vill ha värme nu!

2010-02-24 @ 15:57:45
URL: http://layvonne.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle ni kunna skriva hur man gör för att få så de inte går att högerklicka på bilderna?

så som ni har, att de kommer upp en skylt typ?

2010-02-24 @ 17:00:53
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-02-24 @ 17:39:45
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu