Vecka 5


Inte för att skryta men den här veckan har jag blivit extremt nöjd med mina outfits, känns som jag verkligen har en personlig stil nu och har böjat inse det sedan jag började läsa Linnéas blogg.

Måndagens outfit är dock inte med men då hade jag min senaste tröja från Gina Tricot, sedan följer tisdag, onsdag osv.
Jag själv blev mest nöjd med tisdagens och torsdagen fast på tisdagen fick jag ha en kofta till för min skola är så himla kall. Att jag hade mina älsklings skor gjorde mycket att torsdagen kom högt upp på min lista (hade skorna såklart inte utomhus)
Får ursäkta mitt hår idag(fredagen) men jag hade precis duchat // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu