Vecka 6



Ännu en vecka av outfits som jag är väldigt stolt över. Blev lite gammalt och väldigt mycket nya inköp och jag bara älskar min nya paljettväst, skulle kunna gå omkring i torsdagens outfit varenda dag men då skulle Åsa nog inte bli så glad eftersom det är hennes vita tröja, känner att jag saknar vissa basic-plagg ibland.
Orkade inte vänta på att våren skulle komma utan använde min jeanjacka i måndags, såklart inte utomhus förstås. Och onsdagens outfit piffades till med min klackar.

Blir faktiskt inspirerad av mig själv, låter kanske egoistiskt men jag menar att det gör mig utmanad att klä mig lika snyggt nästa vecka^^ // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu