Ett bra slut


Kvällens fika efter matchen som vi spelade ikväll, åkte till Nacka för att spelat mot Skuruiterna och vi vann (äntligen) precis som vi gjorde förra gången vi möte dem. Gjorde dock inget annat än att sitta på bänken så jag känner att jag inte bidrog till segern precis.

Sista dagen på stallet var det idag också och därmed är APU-perioden slut och både Anna och jag kunde medge att det kommer kännas lite konstigt att komma tillbaka till skolan men ändå skönt. Skönt för att få ordentliga rutiner även om vi går sent, på måndagar kommer jag ju gå 8-15:45 så den dagen kommer inte bli så rolig.

Det sista vi fick göra i stallet var att rida och det var jättekul, blir verkligen sugen på att börja rida men har varken tiden eller pengarna sen ska man väll börja när man är ganska liten på ridning eller? // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu