God morgon...

...andra dagen av 2010. Känns så konstigt att säga 2010, det borde fortfarande vara 2009. Det är samma sak när man bytte klass, man var så van att man gick i 7:an och nu skulle man helt plötsligt säga att man gick i 8:an. Tur att man har samma klassnamn hela gymnasiet.
Snart kommer jag lägga upp bilder från igår när Ida och jag var ute, vädret är så fint. Annars idag så ska vi springa en sväng men annars så vet jag inte vad vi ska göra. Jag vill bara njuta av de sista dagarna av jullovet.
Detta fotot tror jag pappa har tagit:)
Jag måste ju ha fått mina talanger från någon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu