Hjälp oss veta skillnad!

Denna måndag har varit både bra och dålig men det var ingen bra start på veckan. Ida och jag skulle åka samma buss. Två bussar kom inte alls så den bussen vi hamnade på var dels helt proppfull, vi fick plats ändå men även försenad så jag kom till skolan ca 20 minuter försent. Ida började sin APU idag och då kom hon sent och det är inte kul att komma sent första dagen. Hela dagen har jag haft teori men det var ganska kul för vi har börjat en ny kurs, nämligen Projekt och företagande då vi ska "starta" ett eget företag. Jag har startat ett bageri/konditori med en liten servering. Det är ganska kul. Nu ska jag öva engelska.
Nu till rubriken!
Ofta så vet inte Ida och jag vem ni svarar till när ni svarar på kommentarer på bloggen. Vi skulle vara tacksamma om ni skrev, t.ex. Sv Åsa. Det skulle göra saker mycket enklare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu