Receptet för en perfekt hemmakväll


BILDER: Google / Ihopsatt Picasa3
Nu är min kladdkaka klar och uttagen ur ugnen, ska bli riktigt gott! Vi har dessutom vispgrädde hemma så det blir det till också.
Åt dock en bit när vi var i hallen idag, vi satt i sekretariatet två matcher och tittade på herrmatchen.

Om en halv timme är det dax för final i Robinson Karibien vet dock inte vem jag håller på, Mats kanske?
Även om det bli lite sent sen så vill jag se både Mean Girls och How to lose a guy in 10 days för de var så länge sen jag såg dem men får se om jag orkar // Ida 


Postat av: CHRJ

sV: Ja så tycker jag nog med! Hoppas du haft en bra dag! =)

2010-01-30 @ 21:42:44
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: jess shopaholic

håller med dig där! ;)

Kika gärna in på min helt nya modeblogg :)

2010-02-02 @ 22:39:04
URL: http://ljungbergjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu