Sista shoppingen 2009


Första inlägget 2009 om kläder som jag köpt gjorde jag den 6 januari, kände inte som jag hade köpt så mycket kläder i år tills jag räknade ihop mina kvitton. Vägrar berätta hur mycket jag har spenderar…
(Det är mindre än Kenza i alla fall, hon spenderar ju 20 000 i månaden, haha)

3 saker fick följa med hem igår från Nacka Forum i alla fall och två var faktiskt på rea, butikerna hade faktiskt ganska bra rea där så jag kan rekommendera er att åka ditt. Vill åka dit en sväng till för vi hann inte gå i alla affärer.
Den stickade tröjan längts till höger kommer från H&M i alla fall och den kostade 100kr, 100kr rabatt blev det så den var definitivt värt det. Åsa var dock emot det för att det är akryl men jag bryr mig inte, gör du när du köper kläder?
Tröjan i mitten var ett riktigt kap, enligt mig själv, eftersom den bara kostade 49kr. Hittar alltid något när jag är inne på NewYorker och igår var det den här. Gillar ”nitarna” på axlarna annars hade jag inte köpt den.
Sen var jag tvungen att gå in på Gina Tricot och köpa min nya älskligs tröja, mönstret är helt i min smak och den går nog in på
listan bland bästa köp 2009 // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu