Dagens planer


BILD: Sommar 2009
Så då var man själv, ensam, bortglömd. Haha nej då! Åsa har nu åkt till Taizé med kyrkan och blir borta i lite mer än en vecka, får hoppas att hon bloggar då hon kommer hem för då är inte jag hemma. Ska jobba en vecka till nu sedan bär det uppåt landet.

Idag kommer jag vara ensam hemma eller senast från 13.30 för mamma och pappa ska på en 50års-fest. Så dagens planer är att Julia ska komma hit vid 13 ungefär och så ska vi titta på film, hennes pappa var i Kina för inte så länge sedan och köpte hem filmer på DVD. Filmer som inte kommit ut på bio i Sverige än! Som Shrek – Nu och för alltid och Toy Story 3. De skulle sedan ha gäster på kvällen men då får jag följa med henne hem och äta där, vilket är riktigt snällt. Måste ta hand om Rulle också förstås. Vid 21 ska jag möta
Moa inne i stan för att gå och kolla på Eclipse, igen, men jag kan inte låta bli och det var hon som frågade.

Så ser min dag ut. Innan Julia kommer ska jag öva lite på körsångerna och kanske sola annars hinner jag det imorgon // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu