It´s summer for God sake!


BILDER: Juli 2008, Skenora
Helvete! Ja, jag kan inte hitta ett mer passande ord. Har nämligen fått ont i halsen, vilket suger k*k! Då kan jag varken träna eller öva på sångerna till Ungern. Förstår inte var det kommer ifrån heller, det har ju inte varit kallt precis. Får knarka halstabletter på jobbet.

Det är sista veckan nu på jobbet förresten, ska bli väldigt skönt att få sommarlovet tillbaka. Bara jag och pappa hemma den här veckan, mamma tog Rulle och åkte upp till stugan idag dels för att Stina ska köra upp på onsdag. Men pappa och jag klarar oss själva, när jag kom hem hade han gjort mat som vi kunde ta med oss sedan åkte vi ner till Alby. Sprang, fast min hals, åt och badade eller pappa badade snarare, har ingen lust att ta risker. Man får ta en dag i taget // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu