Peach love



(Bilderna på det övre collaget ser mörka ut från midjan nedåt för att jag har shorts under)
När jag skulle gå till Apoteket för att köpa halstabletter kunde jag inte motstå att gå in och kika lite på Lindex. Är kär i en byxdress därifrån men den finns aldrig, Kenza har haft den om du läser hennes blogg.

Gick in där i alla fall och hittade denna klänning/tunika som jag tyckte var väldigt fin och när jag provade den älskade jag den. Har blivit inspirerad av Ellinor och tycker precis som hon att bar rygg är skitfint. Dessutom var den på rea, 50 %, och det gjorde bara saken bättre // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu