Sång, sång, sång

Fram och tillbaka, upp och ned. Känns som att jag inte riktigt får någon ro, åker fram och tillbaka den här sommaren. Hela sommaren har varit planerad och resten är det också, önskade att jag hade planerat in lite dötid. Men nu är det som det är, har precis duschat efter ca 5 timmars sång. Min röst är inte så sliten dock, vilket känns bra. Jag blev lite förkyld efter Taizé men det kanske inte är så konstigt om man sitter på en buss med 70 pers. Ska väl lägga upp bilder från Taizé någon dag men det får vänta, vi har knappt tid med någonting annat de här dagarna förutom att öva. Imorgon ska vi börja kl 9:30 och hålla på till 16, vi kommer säkert ha pauser, sen på kvällen är det körfest. Jag sov ganska dåligt igår så nu tänkte jag gå och lägga mig. ♥Åsa
Jag saknar de många solnedgångarna i Taizé


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu