Sommarlovet har nästan börjat

Idag är jag ledig för treorna på min skola ska ha utspring idag. Nu kan man säga att ettan är över, i stort sätt. På måndag ska vi till Hellasgården och på tisdag ska vi ha innebandy turnering mot lärarna. Igår var det en väldigt bra dag. Jag hade idrott på morgonen men sen hade vi en jätte lång håltimme så jag, Carro och Jennifer drog hem till Jennifer. Efter ett tag åkte jag tillbaka till skolan för att gå på svenskan och sen kom Carro och Jennifer till engelskan. Ganska onödigt lektioner, gjorde ingenting i stort sätt. Farmor kom också ned igår för hon ska se våran konsert på söndag. Nu ska jag snart ta bussen till Jennifer. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu