2 timmar kvar...

Ska alldeles strax gå och göra mig i ordning för sängen, ska bara läsa igenom idrotten en gång. Har nämligen prov imorgon på avslappning, stresshantering och mental träning. Första lektionen blir inte så rolig heller för då är det spanska läsförståelse och jag tror att det är nationella får hoppas att det går bra för jag har ingen lust att faila på födelsedagen.

Kan inte fatta att vi fyller 17 år imorgon, känns verkligen inte så. Bara jag får New Moon så är jag nöjd^^
Ska även till Naprapathögskolan imorgon för en till behandling av min axel, behövs verkligen för jag har haft ont de senaste dagarna. Så det blir troligen ingen träning imorgon för jag kommer typ komma hem kl 19. Nej, nu måste jag gå och lägga mig, hör väll ”ja må de leva” kl 05.30 imorgon bitti // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu