2/3

Det börjar kännas att man gick upp kl 8 imorse och det känns som en evighet sen vi var på båten. Efter att jag gjort inlägget här nedanför så gick vi ut med Rulle sedan möte vi upp Helena och Nelly kl 13 i centrum för att bowla men de hade ingen ledig bana så vi kollade lite i centrum innan vi gick hem till oss.

Efter att de gick, gick Åsa och jag ut med Rulle en sväng till och för en stund sedan såg vi klart New Moon. Var verkligen länge sen jag såg den och snart kommer DVD, precis innan vår födelsedag // Ida

||Ska fixa en ny design, måste bara samla krafter och orka. Har samtidigt en jätte hög med plugg så vi får se om jag kommer till skott||



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu