Hårfunderingar (?)


BILDER: Google / Picasa3
Har ju sagt att jag ska spara ut håret nu, klippa det i nacken lite då och då men inte mer och spara ut det. Men jag har fått tankar på att raka det en bit på höger sida, idag hade jag håret som ni kan se på övre bilden och då sätter jag upp det med hårnålar, jag gillar det men skulle det verkligen passa på mig?

En tjej i skolan har så och det är så himla snyggt men blir det inte väldigt besvärligt när man ska spara ut sedan? Ska prata med Emmelie i min klass om det för hon har haft det medans så funderar jag vidare // Ida

Postat av: hanna

Nej de passar inte dig tror jag? men du får göra vad du vill:P

2010-03-24 @ 20:19:26
URL: http://dancerytm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu