Ja, vi vet!

Så mycket studier har dte inte blivit än på denna studiedag men ska ta tag i det snart. Skulle vakna vid ungefär 8 men mitt alarm hade inte gått så jag vaknade halv 10 och 5 minuter senare skulle bussen gå. Smsade till Ida och sa att jag hade nyss vaknat. Tog en buss 20 minuter senare så jag kom inte så jätte sent i alla fall. Det var kul och se vilka hon gick med och när vi kom in i klassrummet så hörde man minst 3 stycken som sa: Fan, vad lika de är!
Vi åkte till stan och åt lunch på donken och sen åkte vi hem och vi har kollat film, Djävulen bär prada. Mysigt i detta gråa väder. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu