Rama in


Högst upp till vänster: Jag och pappa
Högst upp til höger: Jag och Stina
Mitten: Jag med Rulles moster och bror^^


Högts upp till vänser: jag som liten
Rulle i två ramar
Längst till höger: Åsa och jag

Alla ramar som jag har uppe + ett kort på Stina när hon tog studenten, favoriten är nog där jag är med Rulles "släktingar" // Ida

Postat av: Moa

Angående inlägg om våffeldagen: (åsa)

Tack så mkt :) fick inte heller i mig så många, var ganska mätt om jag ska vara ärlig xD

2010-03-26 @ 17:41:00
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu