Upp och ned, ned och upp

Nu sitter jag här, ny duschad och smaskar lite på en Twix. Livet känns ganska bra, eller?
Har känt mig så himla nere idag, vet inte varför. Det har ändå varit en bra dag. Har känt så ända sedan Ida väckte mig i morse vid halv 10. Tyckte jag sov bra ändå, men kände mig ledsen inombords liksom. Förmiddagen kändes meningslös då jag inte gjorde någonting.
Det var först när jag följde med mamma in till stan och gick på massage och shoppade som det kändes bättre. Vi var på Naprapathögskolans klinik, det var jätte skönt. Lika bra som en professionell massage och det kostade bara 170 kr, för studerade kostar det 140 kr. Vi fikade och gick runt i stan och jag köpte två jeansleggings från SALT, 200 kr styck. Åkte med pappa hem och sen så sprang jag till träningen men vi var så få att de andra ville åka till Friskis & Svettis och gymma men jag kände mig som sagt bara låg så jag sa nej. Kom hem och såg på TV innan jag gick upp och duschade.
Jag vet inte varför jag känner så här. Känns som att jag vill gråta. Jag vill prata med Ida...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu