Blixtförkyld

Det kan man verkligen säga! Kände lite grann i halsen i onsdags vilket resulterade i att jag hade ont i halsen i torsdags men det gick ganska snabbt över var i stort sätt borta på fredag eftermiddag. Så igår började jag också bli täppt i näsan och verkligt täppt, burkar kunna andas genom näsan då jag sitter upp men icke. Dock har det redan blivit bättre, vilket är en stor lättnad. Hoppas jag är helt frisk till på måndag. En sak till, vi hade ingen nässpray hemma igår så jag fick sova utan, asjobbigt. Hatar att andas genom munnen när jag sover. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu