Kall men solig måndag




BILDER: 1) Här brukar jag, Acke och Jessica hänga i skolan 2) brännboll på idrotten 3) Acke gjorde en maskroskrans till mig :)
Måste säga att det blir så mycket roligare att blogga när jag kan lägga upp dagens bilder osv. Man berättar inte bara om sitt liv skriftligt utan även i bilder.

Inte så roliga lektioner idag, idrotten kanske men jag hatar verkligen intervaller så kanske inte? Dagens roligaste var i alla fall när Sven, min samhällskunskaplärare, skulle säga powerpoint så sa han powerplay. Lite för mycket ishockey för hans del ^^

Inte mycket kvar nu i skolan, den här veckan sen är det mesta klart. Så nu måste jag sätta igång så jag håller tidsramen // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu