Mobil funderingar


Fick ju pengar av mamma och pappa att köpa en mobil i födelsedagspresent och känner att det är dags att komma till skott. Dessa tre mobiler hittade jag i The Phone House tidning som intresserar mig:

Sony Ericsson ELM – har en kamera med 5,1 megapixlar, stänkskydd mot regn och skalet är av återvunnet plast. Pris: 2399kr
Nokia 5230 – kamera med 2 megapixlar, utbytt ska på fram- och baksidan, 3,2 tum tryckskärm.
Pris: 2199kr

Nokia 5530XM Illuvial – 3,2 megapixel kamera, 4 GB minneskort, touch skärm. Pris: 2799kr

Finns så klart fler mobiler men jag tänker inte betala mer än 3000kr och dessa värkar innehålla det som jag vill ha. iPod har jag ju redan så det är en bra kamera jag söker, så jag kan ta "ögonblicksfoton" och lägga upp här på bloggen. Funderar vidare // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu