Söndag 30/5 2010

Vilken sommardag! Jag trodde inte det skulle bli så här varmt.
Idag så har jag varit och jobba, det var mycket folk för man har invigt Tyresö kyrka som pilgrimscenter. Så det var mycket folk som skulle ha fika men vi var också ganska många som jobbade.
Efter maten så cyklade hela familjen till kolonilotten och satte potatis, lök och bönor. Ganska mysigt i solskenet.
Förkyldningen är bättre, imorse trodde jag att jag var på väg att tappa rösten för jag pratade så krassligt, lät som en fiskmås, haha! ♥Åsa

Postat av: L i n n e a s b l o g g

svar: jaa det är faktiskt väldigt skönt, inte för att jag vågar bada så mycket men man blir 10 gånger brunare av att ligga bredvid vattnet när man solar :)

2010-05-31 @ 20:02:28
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu