Svenska och svenska

Idag har jag studiedag och den är väl behövd. Jag ska lämna in en bokanalys imorgon och har inte ens börjat. Plus att jag även har svenska prov. Jag kommer nog tillbringa dagen framför datorn och skriva. Igår var det ingen handbolls träning. Jag ringde till Moa för att kolla om det var så att vi skulle ha spelarmöte och då sa hon till mig att den var inställd för vi hade blivit typ 3 stycken och ingen tränare. Så jag och Moa drog till Friskis istället och körde ett medelpass, väldigt jobbigt. Har ju varit förkyld ett tag så har en tränat på ca 2 veckor. Nej, nu är det bäst att jag sätter igång. ♥Åsa
P.S. Nu verkar det som att Internet är som vanligt igen.
Fotat med min egen kamera<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu