10 november

Idag var jag hemma strax innan 17 eftersom jag hade Samverkansmöte. Hade tänkt träna idag men är lite trött och lat och Antonia kunde inte följa med så jag är hemma istället. Måste gå en promenad sen med hunden så jag rör lite på mig. Fast jag tränade två gånger igår, simningen och på kvällen gick jag och mamma på Cirkelgym, väldigt jobbigt och svettigt. Jag simmade 1200 meter bröst och 200 meter rygg, väldigt duktigt! ♥Åsa
Bild från förra vintern

Postat av: L i n n e a s b l o g g

det ska jag göra! =) tack för tipset, hade ingen aaaning om det!

2010-11-10 @ 18:40:51
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu