101122


Hemkommen från kören för en stund sedan, vi hade årsmöte de sista 20 minuterna men inget ändras specielt mycket. Gick som vanligt till 13 idag sen spenderade jag en timme på gymmet eller så, ska dit imorgon också då jag har Hemstudiedag. Egentligen ska man väl plugga då men jag tränar istället, kan ändå inte vara hemma när de håller på med badrummet. De spacklade golvet idag och gissa vad Rulle gör när han kommer hem? Jo, går rakt in så nu har vi tassavtryck på golvet, mycket fint! // Ida


Postat av: Erika

jag förutsätter att ni har fotat tassavtrycken, så upp på bloggen, haha!

2010-11-23 @ 23:26:16
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu