Chill at the library


Igår hade jag ingen matte vilket resulterade i att jag slutade 11.30, jätteskönt om man hade ett tyst hus att komma hem till. Pappa har sagt att det inte är någon idé att plugga hemma den här veckan innan kl 17. Frågade först Jessica om jag kunde hänga med henne hem men hon hade så mycket plugg att göra, ringde Åsa men ändrade mig i sista sekund och kom på att biblioteket finns ju. Satt där i 2 timmar eller mer med lite godis, Frida och lite plugg. Funderade också på att åka hem ta mina träningskläder och dra till Friskis men jag orkade inte :P

Går till 15.45 idag så får inte samma problem som igår, om ca 20 minuter går bussen // Ida


Postat av: Maria - fashionstars ☆

okej jag fixar en duell från jobbet :)

2010-11-17 @ 11:16:27
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu