I want to run away

Vaknade vid kvart i 8 idag och kunde inte somna om så jag hämtade datorn och The Runaways. Bra film ungefär som jag föreställt mig. Dakota Fanning och Kristen Stewart är riktigt bra!Har precis ätit frukost och sen får vi se vad som händer idag, har inget speciellt bestämt förutom yogan kl 18 som vanligt. Jag hade bokat massage till imorgon men kan inte för jag och Carro ska sätta ihop vårat pepparkakshus, får ringa imorgon bitti och boka om. Nu ska jag klä på mig. ♥Åsa
April 2009

Postat av: Erika

Dessvärre Åsa så var det den sista :) och frågan är om den inte skulle vart lite kort :P haha

2010-11-21 @ 20:11:28
URL: http://erikass.blogg.se/
Postat av: Sofia Q

Så himla fin bild!

Kramar :)

2010-11-22 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu