Lucky me

Mitt lov är inte slut utan jag har två dagar till fast imorgon ska jag till skolan för att ha utvecklingssamtal och ha matte. Idag har vi inte gjort så mycket, mamma, jag och pappa åkte med Stina till Vårby Gård för hon skulle träffa en kompis och sen åkte vi runt hela stan ungefär för att kolla på lite badrumsgrejer. Iväll så var Ida, jag och Moa på yoga som vanligt.
Eftersom jag är ledig på tisdag så tänkte jag nog åka och simma. Det var så länge sedan jag gjorde det och de är också en träningsform:). ♥Åsa
Diggar den här bilden skarpt som jag tog i lördags.

Postat av: L i n n e a s b l o g g

åh va gott de ser uut!

2010-11-10 @ 16:38:55
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu