Please tell me once again



Två snöiga bilder från igår när jag stod och väntade på pendeln.
Inte den bästa blogg-veckan för mig än så länge men har bara inte haft tid men idag är jag ledig så då kan bloggen prioriteras. Skulle haft tre lektioner idag: Mikrobiologi, Svenska och Engelska men mikrobiologin utgick pga att min lärare skulle bort, min lärare i svenska vabade igår så vid kl 9 idag fick jag sms om att den var inställd också. Min engelska lärare som även är min mentor är då så snäll och låter oss jobba hemma istället för att åka den långa vägen till skolan för en lektion :)

Har spenderat förmiddagen med att kolla lite Disney Channel, gamla Aladdin och Lilla sjöjungfrun avsnitt, sett gårdagens Förhäxad och spelat Wii men nu måste jga ta tag i lite plugg // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu