Tog en promenad med Rulle...

...och sen blev det snöstorm
Det var jätte fint väder när jag var ute med Rulle. Sol och det var ca -5, inte som imorse när det var -8. Och helt plötsligt när jag hade kommit in så började det snöa något fruktansvärt och sen slutade det. Nu snöar det lite lagom. Gick upp vid 8 idag och har inte gjort så mycket, kollade på två missade Förhäxad avsnitt och var ute med Rulle, åt lunch och snart ska jag byta mina mjukis byxor och ta mig till skolan. Idag har det börjat kakla i badrummet så det blir nog snart klart. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu