Ont i ögat

Ida lär skälla på mig om jag inte bloggar ikväll så det är väl lika bra att sätta igång.
Idag skulle jag egentligen ha umgåtts med Carro, Jenn och Bella men igår kväll så fick jag ont i mitt vänster öga. Trodde det var en ögonfrans i ögat men mamma hittade ingen. Det gjorde inte ont att titta eller att blunda men att blinka, det gjorde ont. Som att jag hade något på insidan av ögonlocket uppe till höger. Sov på saken och det var lite bättre i morgonen men ungefär samma men nu har det gått över. Det gör lite ont om ja kollar åt något håll men inte så farligt. Och när det gjorde ont i ögat så var det kopplat till min tårkanal så då började jag gråta också och därför stannade jag hemma när jag är halvt blind.
Mamma, Ida och jag åkte bort med lite skräp och sen har vi inte gjort så mycket idag. Stina är hemma över helgen, vilket är roligt! ♥Åsa
Shakira feat. Freshlyground - Waka Waka
Istället för en bild så blir det härlig fredagsmusik istället!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu