16 oktober

Idag åker mamma och pappa till Portugal för träningsläger med Friskis&Svettis så vi får klara oss själva hela veckan men det ska nog gå bra. Helgen fick sig dock ingen bra start, när jag skulle åka hem från skolan upptäcker jag att mitt busskort är borta, inte bra alls! Men när jag kom hem förlustanmälde jag det direkt och får nog ett nytt om några dagar, förhoppningsvis så snart som möjligt.

Kl 14 ska vi bege oss till hallen för att kolla på herrmatchen och sedan ska vi sitta två matcher i sekretariatet. Pratade med Moa igår så hon ska komma hit ikväll, så får vi se vad vi hittar på // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu