3x choklad


BILD, ihopsatt i Picasa3
I helgen har jag prövat 3 nyheter från Marabou, dessa två och kika längre ner för den tredje.
Marabou Sensation Cookies & Cream -  Mjuk gräddkräm med bitar av chokladkex och en mörk chokladsås.

Mitt omdöme: Den här kan jag definitivt tänka mig att köpa igen, den får 3/5.

Marabou Sensation Caramel & Crisp - 
Krispig mandelkrokant i mjuk gräddkräm och en god karamellsås.
Mitt omdöme: Den här sa det bara slurp om, så god! Kommer definitivt köpa igen 4/5

Marabou Premium Dark Chocolate & Mousse
- mörkchokladfylld med krämig chokladmousse toppad med läcker chokladsås.
Mitt omdöme: är svag för choklad med mousse i så jag hade höga förhoppningar på den här men blev ganska besviken. Den är väldigt mäktig så en bit i taget täcker helt och hållet men då håller den längre också, ett plus är chokladsåsen för den är väldigt god men tycker att Lint gör godare, 2/5 // Ida

Postat av: Lilla My

Kan du inte lägga upp receptet på cheesecaken?:)

2010-10-19 @ 20:37:10
URL: http://www.metrobloggen.se/MiniMy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu