Laga mat

Just nu sitter jag nere i köket och håller på att laga mat, morotssoppa blir det idag. Det är så jobbigt när mamma och pappa är borta att man måste bestämma vad man ska äta själv. Jag har inget problem med att laga maten men att bestämma, det är jobbigt.
Mamma ringde från Portugal idag och kan inte säga annat än att jag är så avundsjuk, sol och 20 grader. Hur underbart låter inte det? Istället för vädret som vi har nu, grått, blött och blåsigt. Senare ikväll ska Ida och jag gå till mammas arbetskamrat och lämna Rulle för han ska vara hos henne resten av veckan. Tillbaka till soppan. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu