Little ones


Bild från maj 2004 ^^
Sitter och övar inför provet som jag har imorgon i Mikrobiologi, känns som jag kan det men är alltid lite små nervös för prov vilket är en bra sak tycker jag. Dessutom bara två dagar kvar till höstlovet! 

Måste berätta om vad som hände när jag väntade på bussen imorse. Tar buss 813 som går till Centralen men kan även ta 873 som går till Gullmarsplan, försöker ta 813 så ofta det går för då slipper man tunnebanan. Stod och väntade på 13 som vanligt i alla fall och när den kommer tyckte väl busschaffören att jag inte gick ut ordentligt så han åker bara rakt förbi :O Gissa om jag blev paff men kom i tid i alla fall.

Ska plugga ett tag till sen blir det en dusch och Grey´s // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu