No envy, no fear

Som vanligt är jag dålig på att blogga på veckorna men hur som helst tar stickningen upp all min tid just nu. Stickar så fort jag får chansen. Jag är snart klar och ni får se slutresultatet(hoppas jag). Imorgon är min sista praktik dag :(. Det är så tråkigt, vill verkligen vara kvar, det är ett sånt underbart ställe och jag trivs verkligen! Orkar inte tillbaka till skolan och baka med vissa. Helt toppen har det varit! Jag har pratat lite med Lisa om att jobba lite helg och vi får se hur det blir och hur som helst vill jag verkligen ha sommarjobb där.
Imorgon blir en kort dag också för kl 12:45 ska klassen träffas vid Nordiska museet och gå på Choklad Festivalen! Jag har köpt batterier idag så kameran får följa med. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu