Ny vecka, nya tag


Efter den lilla snön vi hade i två dagar fick det mig att längta efter att åka skidor, här är två bilder från i våras när vi var i Vemdalen.
Nu är det en vecka i skolan sen är det en veckas ledighet, har två prov men de käns inte som de kommer vara så svåra. Så det ska jag nog klara.

Min hals är på bättringsvägen i alla fall, sjöng ju igår så förväntade mig det värsta idag men det är bättre förvånansvärt nog. Fast nu har det kommit till näsan istället, nyser vart 10:onde minut ungefär men det går att leva med.

Mamma och pappa kom hem inatt efter en vecka i Portugal och gissa vad de hade köpt till oss? Harlembyxor (?) Förstod det inte riktigt men de är väldigt tunna så de får vänta till sommaren, hade kanske varit godare med Toffifee // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu